Staj İşlemleri

ÖĞRENCİ > Staj > Staj İşlemleri

I) STAJIN BAŞLAMASINDAN ÖNCE YAPILACAKLAR:

1) Staj başlama ve bitiş tarihleri programın belirlediği toplam staj süresi ve haftalık çalışma süresi dikkate alınarak belirlenir.

2) Zorunlu staj başvuru evraklarının çıktısı alındıktan sonra gerekli kısımlar doldurulur ve işletmeye onaylatılır (İşletmenin kaşesinin olmasına dikkat ediniz).

3)İşletmeye onaylatılan belge sırasıyla önce danışman öğretim elemanına sonra yüksekokul sekreterliğine onaylatılır.

4) Öğrenci işleri birimi stajyer öğrencinin sigorta girişini yapar 

Not: Staj takvimi dışındaki sürelerde staj yapmak isteyen öğrenci, talebini gerekçesiyle birlikte bölüm başkanlığına sunar. Bölüm başkanın onayından sonra staj başvuru süreci başlatılabilir.

Açıklama: Resmi tatiller staj süresine dâhil edilmez.

II) STAJIN BİTİMİNE MÜTEAKİP YAPILACAKLAR:

1) Stajın bitimine müteakip aşağıda belirtilen formlar ile staj dosyası oluşturularak, staj takviminde belirtilen haftada öğrenci staj dosyasını kayıtlı olduğu program birimine teslim eder.

Dosya Adı
Staj Başvuru Formu.pdf İndir Göster
Staj Dosyası.docx İndir Göster